luni, 14 decembrie 2009

am junghiuri in zona craniana

da... am junghiuri in cap...la cap...sub cap...care se manifasta in zona capului.
dau search pe google.
-primul lucru pe care il gasesc: "lacinant= durerea care se manifesta prin junghiuri, este pulsatila sau da senzatia de intepare". bun...macar stiu cum se numeste acum, pot sa nu-i mai spun junghi...ii spune pe numele cu care l-a botezat mamica lui.
-ok. next link. ii dau "in cache" (e prea lung, vreau sa stiu esentialul). "O durere de cap poate varia de la un sentiment de tensiune in zona fruntii sau a cefei pana la junghiuri intepatoare si ascutite."...minunat asta banuiam si eu...si totusi imi fac mii de ganduri. aaaaaaaaaa uite mai scrie ceva interesant ... "Printre cauzele declansatoare se pot numara: stresul; pozitia incorecta la birou;o zona de lucru "stufoasa" si in dezordine; oboseala ochilor;" ooooooof poate maine imi iau si eu ochelarii de vedere si incep sa-i mai port, parca imi era mai bine cu ei, nu aveam asa junghiuri.
-asaaaaaaa, mai departe. bla bla bla nimic interesant pe urmatoarele site-uri. hmmmmmmmm si totusi dau de forumul softpedia. fata care scrie aici seamana mult cu mine.
uite si pe forumul la "desprecopii.com" e cineva cu aceleasi simptome "simt uneori un junghi foarte ascutit in cap (nu frunte, ochi, etc.)-in creier/craniu parca nu stiu cum sa zic exact, care trece in cateva secunde, deci nu are nici o legatura cu durerea de cap. Nu apare niciodata in acelasi loc, se plimba. Ce ma ingrijoreaza este ca in ultimul timp se repeta cam la cateva zile. Mentionez ca fac si migrene destul de des, dar totusi nu stiu daca au vreo legatura".
ii raspunde cineva "Mama are asa ceva.Se pare ca si tu ai Nevralgie Arnold.O compresiune a nervului spinal la ceafa, in punctul Arnold.Mama a facut radiografie la coloana cervicala si o voi duce sa faca si un RMN. A avut aceste junghiuri in cap si dureri de cap incepind de la o raceala mai puternica. A aparut in martie 2005 s-a ameliorat cu acupunctura si a disparut de la sine in martie 2006.Apoi, in urma unei viroze a reaparut in noiembrie 2006. Cred ca are si legatura cu artroza vertebrelor." 
aolooooooooooooo pai asta mai rau ma sperie... nici nu stau eu foarte dreapta...poate e de la nervul spinal. 
-sincer, ma plictisesc si inchid, dar imi aduc aminte de ce mi-a spus asistenta... "te-ai lovit puternic la cap candva? ai senzatii de ameteala? nu te poti concentra? iti pierzi cunostinta?" la toate am raspuns nu... deci nu e chiar asa grav... SPER!





6 comentarii:

  1. in fiecare zi am...sau imi imaginez ca am (probleme)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa ff interesant :)
    stateam si ma gandeam ca poate la tine ipohondria functioneaza ca un sistem de superstitii. Sa ma explic :D eu nu ma consider o persoana superstitioasa, adik sunt convinsa ca nimicurile pe care le fac zi de zi nu pot sa imi influenteze decisiv viata. Cu toate aceste uneori creierul meu o ia hai hui si inainte sa examinize realitatea asa cum e devine fff creativ. Mi se intampla de exemplu se ma gandesc ca dak nu fac un gest se va intampla ceva rau, sau dak ma imbrac cu o bluza nu imi va merge bine sau sa ma intorc acasa doar ca sa verific de 2 sau 3 ori dak am inchiz aragazul sau dak am inchis usa bine. SI sunt convinsa ca sigur am inchis aragazul si sigur am inchis usa cu cheia dar asta nu ma opreste sa ma intorc sa verific. Nu e ca si cum am un atac de panica sau nu mai pot sa merg mai departe sau ca intepenesc acolo. Pur si simplu am imi creaza o stare de discomfort pe care aleg sa o sting prin "convingeri"sau verificari.
    Ce legatura are asta cu ipohondria ta? Cred ca al nostru creier este foarte creativ si atunci cand nu avem ce sa facem in loc sa analizeze situatia asa cum e , creeaza scenarii , sentimente, ganduri ..... iar corpul tau pur si simplu reactioneaza la ce ii comunica creierul adik dak el face acolo scenarii peste scenarii este normal ca si corpul sa aibe un mecanism de autoaparare.....de unde si atacurile de panica, starea de anxietate, etc.
    Asta cred eu :D Personal "problema" mea cu supertitiile nu e chiar asa de grava in sensul ca deseori am incercat sa nu ma intorc acasa, sa ascult o melodie ce ziceam eu ca imi aduce ghinion, etc si si si? nu s-a intamplat nimik :D :D :D Bine nu ca ar fi acum ao regula dar poate ar trebui sa iti creezi un mecanism de back-up. Adik ceva de genul "nu o sa ma caut pe net acuma informatii despre durerea pe care o am , o sa caut mai incolo cand voi ajunge acasa, sau peste 5 minute cand pleaca colegul din birou.... si treptat sa lungesti perioadele pana cand automat o sa uiti de durere si de verificat....si o sa dispara cu totul.
    Alte idei momentan nu imi vin :D
    Cam asta e concluzia ca al nostru creier e prea creativ. Poate dak ai incerca sa iti folosesti creativitatea pe un domeniu gen fotografia, scris bloguri :)), cantat ( sugerez metoda cu theme song pe care o sa ti-o explic alta data , eventual in person, desenat, pictat, mestecat guma.
    cam atatik pups pups
    oana

    RăspundețiȘtergere
  3. perfect! da... creierul meu creaza scenarii, tocmai din acest motiv knd am o ocupatie nu mi se intampla sa experimentez "ipohondria". recunosc...la inceput ea mi-a indus atacurile de panica...insa acum imi pot controla atacurile...nu si gandurile. e o idee buna sa-mi canalizez imaginatia spre un domeniu din care as putea sa o si fructific, dar singura nu stiu daca pot, am nevoie de un proiect, de mai multi oameni implicati.
    treaba cu supersitiile o am si eu, chiar recunosteam senzatiile pe care le descriai, se poate sa fie o prelungire a supersitiei:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce scenatii? Daca deranjeaza este spondiloza si nu ipohondrie.

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce nu mergi din nou la acupuntura? incearca sa faci exercitii pentru intarirea musculaturii din zona cefei,nu te stresa, odihneste.te mai mult si nu consuma cofeina..mult succes

    RăspundețiȘtergere